მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
GE, the dominant maker of expensive electrocardiograph (ECG) machines sold to hospitals, developed a lower-priced, small, battery-powered ECG machine for use in India and China.
ძვირადღირებული ელექტროკარდიოგრაფების დომინანტმა მწარმოებელმა ჯიმ, რომელიც საავადმყოფოებს ამარაგებს, შეიმუშავა დაბალფასიანი, პატარა, ელემენტებზე მომუშავე ელექტროკარდიოგრაფი ინდოეთსა და ჩინეთში გამოსაყენებლად.