კვლევის მეთოდები განათლებაში | თავი XI
ავტორი: ლუის კოჰენი
მთარგმნელი: ლილი კეჩხუაშვილი
ტიპი: სამეცნიერო წიგნი
დარგი: განათლება
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2007
თარგმნის წელი: 2007
Although in theory each of the six examples of case studies in Box 11.3 could have been undertaken either as a participant or as a nonparticipant observation study, a number of factors intrude to make one or other of the observational strategies the dominant mode of inquiry in a particular type of setting.
მიუხედავად იმისა, რომ 11. 3 ჩანართში მოცემული შემთხვევის შესწავლის თითოეული მაგალითი თეორიულად შეიძლება მონაწილის ან არამონაწილის დაკვირვებით განხორციელდეს, ფაქტორების მთელი რიგი განაპირობებს იმას, რომ კონკრეტული ტიპის გარემოში დაკვირვების ერთ-ერთი სტრატეგია დომინირებდეს.