მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Large firms with dominant positions in an industry can use certain strategies that smaller firms cannot afford.
დიდ ფირმებს, რომელთაც ინდუსტრიაში დომინანტური პოზიციები უკავიათ, შეუძლიათ გამოიყენონ გარკვეული სტრატეგიები, რომელთაც შედარებით პატარა ფირმები ვერ გასწვდება.