ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 11
In oligopolies, firms often follow the pricing policies of the most dominant firm in the industry.
ოლიგოპოლიებში ფირმები ხშირად დარგის დომინანტი ფირმის ფასების პოლიტიკას ჰბაძავენ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Even the most dominant companies can be vulnerable to the often turbulent and changing marketing environment.
ყველაზე დიდი და დომინანტი კომპანიებიც კი მგრძნობიარენი არიან ცვალებად და ბუნდოვან გარემოზე.