ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
As we discussed in Chapter 2, marketing managers must work closely with other company departments.
როგორც მე-2 თავში განვიხილეთ, მარკეტინგის მენეჯერებმა მჭიდროდ უნდა ითანამშრომლონ კომპანიის სხვა დეპარტამენტებთან.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
The fourteenth edition continues its emphasis on measuring and managing return on marketing, including many new end-of-chapter financial and quantitative marketing exercises that let students apply analytical thinking to relevant concepts in each chapter and link chapter concepts to the text’s innovative and comprehensive Appendix 2: Marketing by the Numbers.
მეთოთხმეტე გამოცემაში კვლავ ხდება აქცენტის გაკეთება მარკეტინგიდან შემოსული მოგების გაზომვასა და მართვაზე, მრავალი თავის ბოლოს მოცემული ახალი ფინანსური და რაოდენობრივი მარკეტინგული სავარჯიშოების ჩათვლით, რომლებიც სტუდენტებს საშუალებას აძლევს, გამოიყენონ ანალიტიკური აზროვნება თითოეულ თავში მოცემულ შესაბამის ცნებებთან დაკავშირებით და თავიანთი ცნებები დაუკავშირონ ტექსტის ინოვაციურ და კომპლექსურ მე-2 დანართს: მარკეტინგი ციფრებით.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
An exercise at the end of each chapter lets students apply analytical and financial thinking to relevant chapter concepts and links the chapter to Appendix 2, Marketing by the Numbers.
თითოეული თავის ბოლოს მოცემული სავარჯიშო სტუდენტებს საშუალებას აძლევს, ანალიტიკური და ფინანსური აზროვნების საფუძველზე კარგად გაიაზრონ თითოეულ თავში განხილული ცნებები;