მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Consumer advocates, government agencies, and other critics have accused marketing of harming consumers through high prices, deceptive practices, high-pressure selling, shoddy or unsafe products, planned obsolescence, and poor service to disadvantaged consumers.
მომხმარებელთა უფლებების დამცველი ორგანიზაციები, სამთავრობო სააგენტოები და ექსპერტები ხშირად აკრიტიკებენ მარკეტინგს მაღალი ფასების, მოტყუების, აგრესიულობის, უხარისხო პროდუქციის, მოძველებული პროდუქტებით ვაჭრობისა თუ სოციალურად დაუცველი მომხმარებლის ცუდი მომსახურებით დაზარალების გამო.