მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Because of inevitable and sometimes unpredictable environmental changes, marketers must be ready to update and adapt marketing plans at any time.
გარდაუვალი და ზოგჯერ გაუთვალისწინებელი გარემო ცვლილებების გამო მარკეტოლოგები მუდმივად მზად უნდა იყვნენ განაახლონ და მოახდინონ მარკეტინგული გეგმების ადაპტირება.