ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
A company’s marketing environment consists of the actors and forces outside marketing that affect marketing management’s ability to build and maintain successful relationships with target customers.
კომპანიის მარკეტინგული გარემო მოიცავს გარე მონაწილეებსა და ძალებს, რომლებიც გავლენას ახდენენ მარკეტინგის მართვის უნარზე, ააგოს და შეინარჩუნოს წარმატებული ურთიერთობები მიზნობრივ მყიდველებთან.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Supplier problems can seriously affect marketing.
მოწოდებასთან დაკავშირებულმა პრობლემებმა შესაძლოა სერიოზულად იმოქმედოს მარკეტინგზეც.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In the remaining sections of this chapter, we examine these forces and show how they affect marketing plans.
ამ თავის მომდევნო ნაწილში განვიხილავთ ამ ძალებს და მათ ზემოქმედებას მარკეტინგულ გეგმებზე.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
The following cultural characteristics can affect marketing decision making.
ამის გამო ქვემოჩამოთვლილ კულტურულ მახასიათებლებს მარკეტინგული გადაწყვეტილების მიღებაზე ეფექტის მოხდენა შეუძლიათ.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 2 Explain how changes in the demographic and economic environments affect marketing decisions.
მიზანი 2 ახსენეთ, როგორ ახდენენ ზეგავლენას მარკეტინგულ გადაწყვეტილებებზე დემოგრაფიულ და ეკონომიკურ გარემოში მომხდარი ცვლილებები.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The political environment has undergone three changes that affect marketing worldwide: increasing legislation regulating business, strong government agency enforcement, and greater emphasis on ethics and socially responsible actions.
პოლიტიკურმა გარემომ განიცადა სამი ცვლილება, რომლებიც მსოფლიო მარკეტინგზე ზემოქმედებს: ბიზნესის მზარდი რეგულირება კანონმდებლობის საშუალებით, სამთავრობო უწყების ძლიერი ზეგავლენა, გაზრდილი ყურადღება ეთიკურ და სოციალურად პასუხისმგებელ ქმედებებზე.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Many of the laws that affect marketing were identified in Chapter 3.
მე-3 თავში ვისაუბრეთ მარკეტინგზე გავლენის მქონე მრავალ კანონზე.