ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
In one sense, all marketing is the marketing of an idea, whether it is the general idea of brushing your teeth or the specific idea that Crest toothpastes create “healthy, beautiful smiles for life”.
გარკვეულწილად, მთლიანად მარკეტინგი იდეის მარკეტინგია, იქნება ეს კბილების გახეხვის ზოგადი იდეა თუ სპეციფიკური იდეა იმის შესახებ, რომ ქრესტის კბილის პასტა „ყოველდღიურ ჯანსაღ და ლამაზ ღიმილს“ უწყობს ხელს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
For example, P&G follows a “store back” concept, in which all marketing ideas need to be effective at the store-shelf level and work back from there.
მაგალითად, პროქტერ & გემბელი ხელს უწყობს ინიციატივას - „შეამოწმე მაღაზიაში“, რომლის ფარგლებშიც ყველა მარკეტინგული იდეა ეფექტური უნდა იყოს დახლზე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Today, in the average consumer packaged goods company, sales promotion accounts for 77 percent of all marketing expenditures.
დღესდღეობით ყოველდღიური სამომხმარებლო საქონლის საშუალო კომპანიაში გაყიდვების სტიმულირებაზე მარკეტინგული ხარჯების 77% მოდის.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
It seems that not all marketing must follow in the footsteps of marketing giants such as IBM and P&G.
როგორც ჩანს, არ არის საჭირო, რომ ყოველთვის ისეთი გიგანტების მარკეტინგულ სტრატეგიას მივდიოთ, როგორებიცაა, აი-ბი-ემი და პროქტერ & გემბელი.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Sonic’s chief marketing officer, Jane Melody, holds overall responsibility for all marketing activities.
სონიკის მარკეტინგის მთავარი აღმასრულებლის, ჯეინ მელოდის პასუხისმგებლობის ქვეშაა ნებისმიერი მარკეტინგული ღონისძიების დაგეგმვა-იმპლემენტაცია.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
All marketing managers must account for the profit impact of their marketing strategies.
მარკეტინგის ყველა მენეჯერმა უნდა გაიაზროს, რა ზეგავლენის მოხდენა შეუძლია მათ მიერ შერჩეულ მარკეტინგულ სტრატეგიებს მოგებაზე.