ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
To find the best marketing strategy and mix, the company engages in marketing analysis, planning, implementation, and control.
საუკეთესო მარკეტინგული სტრატეგიის ჩამოყალიბებისათვის კომპანია ჩაბმულია მარკეტინგული ანალიზის, დაგეგმვის, განხორციელებისა და კონტროლის საქმეში.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
The product’s current PLC position suggests the best marketing strategies, and the resulting marketing strategies affect product performance in later stages.
პროდუქტის მიმდინარე სიცოცხლის ციკლის პოზიცია გვთავაზობს საუკეთესო მარკეტინგულ სტრატეგიებს. მარკეტინგული სტრატეგიები კი გავლენას ახდენენ პროდუქტის განვითარების მოგვიანებით ეტაპებზე.