მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. მარკეტინგი პრაქტიკაში
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
To support its new-product lineup, Kraft also boosted marketing expenditures and refreshed the look and feel of its packaging and advertising.
იმისათვის, რომ ახალი პროდუქტის კარგად გაყიდვა უზრუნველყოს, კრაფტმა გაზარდა მარკეტინგის ხარჯები, გადაახალისა და განაახლა პროდუქტის შეფუთვა და რეკლამა.