ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Adds Aaron Magness, Zappos’ director of business development and brand marketing, “We decided if we can put all the money possible into our customer service, word of mouth will work in our favor.”
ზაპოსის ბიზნესგანვითარებისა და ბრენდის მარკეტინგის დირექტორი აარონ მაგნესი კი ამატებს: „ჩვენ გადავწყვიტეთ, მთელი თანხა მიგვემართა სრულყოფილი მომსახურების შესაქმნელად, რაც ჩვენი კომპანიისათვის სასარგებლო სიტყვიერ მარკეტინგს წარმოშობდა“.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Our discussion focuses on product or brand marketing plans.
ყურადღებას გავამახვილებთ პროდუქტის ან ბრენდის მარკეტინგულ გეგმაზე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Table 2.2 outlines the major sections of a typical product or brand marketing plan.
ცხრილი 2.2 პროდუქტის ან ბრენდისთვის შექმნილი მარკეტინგული გეგმის ძირითად ნაწილებს ასახავს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Although such value pitches might work for now, long-term national-brand success requires continued investment in product innovation and brand marketing.
მიუხედავად იმისა, რომ ასეთი განაცხადი მოკლევადიან პერიოდში შეიძლება გამოგვადგეს, უფრო გრძელვადიან წარმატებას მუდმივი ინვესტიციები სჭირდება პროდუქტის ინოვაციასა და ბრენდის მარკეტინგში.