მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Direct marketing has grown rapidly in business-to-business marketing, partly in response to the ever-increasing costs of marketing through the sales force.
პირდაპირი მარკეტინგის გამოყენება სწრაფად გადაიზარდა ბი-თუ-ბი მარკეტინგში, რაც ნაწილობრივ გამოწვეულია გაყიდვების პერსონალის მიერ წარმოებული მარკეტინგთან დაკავშირებული მაღალი ხარჯებით.