ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
But marketing is not an end in itself; it can only be a means at the service of the organization, intended to allow it to attain its pre-defined objectives efficiently.
მაგრამ მარკეტინგი თვითმიზანი არ არის; იგი შეიძლება იყოს მხოლოდ ორგანიზაციის ხელთ არსებული საშუალება, რომელმაც მას მისი წინასწარ განსაზღვრული მიზნების ეფექტიანად მიღწევის საშუალება უნდა მისცეს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
But marketing managers know that they cannot serve all customers in every way.
თუმცა, მარკეტინგის მენეჯერებმა იციან, რომ მათ არ შეუძლიათ ყველა მყიდველის ყოველმხრივი მომსახურება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
But marketing managers may also need nonroutine information for special situations and on-the-spot decisions.
მაგრამ მარკეტინგის მენეჯერებს შესაძლოა გარკვეული ინფორმაცია სპონტანურად დასჭირდეთ განსაკუთრებული სიტუაციებისათვის და ადგილზე მისაღები გადაწყვეტილებებისათვის.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
But marketing promises count for little if they are not backed by the reality of the customer experience.
თუმცა, მარკეტინგულ დაპირებებს არანაირი აზრი არ ექნებოდა, თუ ის მომხმარებლის სურვილებს არ დაემთხვეოდა.