ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The old thinking was that marketing is done only by marketing, sales, and customer-support.
ძველი შეხედულების მიხედვით, კომპანიაში მარკეტინგი ფუნქციონირებდა მხოლოდ მარკეტინგის, გაყიდვებისა და მყიდველთა მხარდაჭერით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Guided by marketing strategy, the company designs an integrated marketing mix made up of factors under its control—product, price, place, and promotion.
მარკეტინგული სტრატეგიის ხელმძღვანელობით იქმნება ინტეგრირებული მარკეტინგული კომპლექსი, რომელიც შედგება კომპანიის მიერ კონტროლირებადი გადაწყვეტილებებისაგან – პროდუქტთან, ფასთან, ადგილთან და სტიმულირებასთან მიმართებით.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
The natural environment involves the natural resources that are needed as inputs by marketers or that are affected by marketing activities.
ბუნებრივი გარემო ეწოდება ბუნებრივ რესურსებს, რომელთაც მარკეტოლოგი თავისი პროდუქციის გამოშვებისათვის იყენებს ან თავისი მარკეტინგული საქმიანობით ახდენს მათზე ზეგავლენას.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
Interestingly, although most marketers worry about whether their offers will be perceived at all, some consumers worry that they will be affected by marketing messages without even knowing it—through subliminal advertising.
საინტერესოა, რომ იმ დროს, როდესაც მარკეტოლოგთა უმეტესობა წუხს იმაზე, მივა თუ არა მათი სათქმელი მყიდველებამდე, მომხმარებლები ნერვიულობენ, რომ მათზე ქვეცნობიერი ზეგავლენა არ მოახდინონ კომპანიებმა – ქვეცნობიერი რეკლამის მეშვეობით.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
With $1.6 billion spent on food marketing and promotions targeted to children—$745 million of that on television—more than just marketers will be affected by marketing restrictions to this market segment.
ბაზრის ამ სეგმენტის მიმართ აკრძალვა-შეზღუდვების გამო, რომელზეც მხოლოდ საკვები პროდუქტების რეკლამირებაში 1,6 მილიარდი აშშ დოლარის ინვესტიცია იგეგმებოდა და აქედან 745 მილიონი აშშ დოლარი ტელერეკლამებისთვის იყო გამოყოფილი, ბუნებრივია, მხოლოდ მარკეტოლოგები არ იზარალებენ.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
The critics do not view this interest in material things as a natural state of mind but rather as a matter of false wants created by marketing.
კრიტიკოსების აზრით, მატერიალურისადმი ასეთი ინტერესი ნამდვილად არაა ბუნებრივი და ეს ყალბი სურვილები თავად მარკეტინგმა შექმნა.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Our senses are being constantly assaulted by marketing and advertising.
ჩვენი გრძნობები მარკეტინგისა და რეკლამის მუდმივ თავდასხმას განიცდის.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Environmentalism is an organized social movement seeking to minimize the harm done to the environment and quality of life by marketing practices.
ენვაირონმენტალიზმი ორგანიზებული სოციალური მოძრაობაა, რომელიც მიზნად ისახავს მარკეტინგული ღონისძიებების შედეგად გარემოსთვის მიყენებული ზიანის მინიმუმამდე დაყვანას და ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესებას.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
This is supplemented by marketing intelligence and research investigating the overall market, the competition, threats and opportunities.
ამას მოსდევს მარკეტინგული დაზვერვა და საერთო ბაზრის, კონკურენციის, საფრთხეებისა და შესაძლებლობების კვლევა.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
It includes only components of profitability that are controlled by marketing.
იგი მოიცავს მომგებიანობის მხოლოდ იმ კომპონენტებს, რომლებსაც აკონტროლებს მარკეტინგი.