მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
In this section, we examine the major trends and forces that are changing the marketing landscape and challenging marketing strategy.
თავის ამ ნაწილში ჩვენ განვიხილავთ მთავარ ტენდენციებსა და ძალებს, რომლებიც ცვლიან მარკეტინგულ „პეიზაჟს“ და გამოწვევას უცხადებენ მარკეტინგულ სტრატეგიებს.