ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In this section, we examine the major trends and forces that are changing the marketing landscape and challenging marketing strategy.
თავის ამ ნაწილში ჩვენ განვიხილავთ მთავარ ტენდენციებსა და ძალებს, რომლებიც ცვლიან მარკეტინგულ „პეიზაჟს“ და გამოწვევას უცხადებენ მარკეტინგულ სტრატეგიებს.