ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
No single competitive marketing strategy is best for all companies.
არ არსებობს ისეთი კონკურენტუნარიანი მარკეტინგული სტრატეგია, რომელიც ყველა კომპანიას მოერგება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Competitive Marketing Intelligence.
კონკურენტული მარკეტინგულ დაზვერვა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Competitive marketing intelligence is the systematic collection and analysis of publicly available information about consumers, competitors, and developments in the marketplace.
კონკურენტული მარკეტინგული დაზვერვა გულისხმობს მომხმარებლების, კონკურენტებისა და სავაჭრო სივრცეში არსებული აქტივობების შესახებ საჯაროდ ხელმისაწვდომი ინფორმაციის სისტემატურ მოგროვებასა და ანალიზს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
The goal of competitive marketing intelligence is to improve strategic decision making by understanding the consumer environment, assessing and tracking competitors’ actions, and providing early warnings of opportunities and threats.
კონკურენტული მარკეტინგული დაზვერვის მიზანია სტრატეგიული გადაწყვეტილებების მიღების პროცესის გაუმჯობესება. ეს კი მომხმარებელთა გარემოს უკეთ გაგების, კონკურენტების ქმედებების თვალყურის დევნებისა და შეფასების, და ასევე სავაჭრო სივრცეში შესაძლებლობებისა და საფრთხეების წინასწარ განჭვრეტის მეშვეობით მიიღწევა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Firms use competitive marketing intelligence to gain early warnings of competitor moves and strategies, new-product launches, new or changing markets, and potential competitive strengths and weaknesses.
ფირმები იყენებენ კონკურენტულ მარკეტინგულ დაზვერვას, რათა ადრეულ ეტაპზე შეიტყონ, რა სტრატეგიებით ხელმძღვანელობენ კონკურენტები, რა ახალ პროდუქციას უშვებენ, როგორია ახალი თუ ცვალებადი ბაზრები და პოტენციური კონკურენტების ძლიერი და სუსტი მხარეები.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Facing determined competitive marketing intelligence efforts by competitors, most companies are now taking steps to protect their own information.
იმის გამო, რომ კონკურენტები ყველანაირად ცდილობენ მარკეტინგული ინფორმაციის მიტაცებას, კომპანიების უმეტესობა ძალისხმევას არ იშურებს საკუთარი ინფორმაციის დასაცავად.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Information gathered in internal databases and through competitive marketing intelligence and marketing research usually requires additional analysis.
ინფორმაცია, რომელიც მოპოვებულია შიდა მონაცემთა ბაზის, მარკეტინგული დაზვერვისა და კვლევის საშუალებით, საჭიროებს ანალიზს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Which targeting strategy is best depends on company resources, product variability, the PLC stage, market variability, and competitive marketing strategies.
რომელი სტრატეგია არის საუკეთესო, ეს კომპანიის რესურსებზე, პროდუქტის მრავალფეროვნებაზე, პროდუქტის სასიცოცხლო ციკლის ეტაპზე, ბაზრის მრავალფეროვნებასა და კონკურენტების მარკეტინგულ სტრატეგიაზეა დამოკიდებული.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Then we examine competitive marketing strategies by which companies position themselves against competitors to gain the greatest possible competitive advantage.
ამის შემდეგ, განვიხილავთ კონკურენტუნარიან მარკეტინგულ სტრატეგიებს, რომელთა მეშვეობითაც კომპანიები ახდენენ პოზიციონირებას მაქსიმალური უპირატესობის მოსაპოვებლად.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Hyundai’s competitive marketing strategy is all about opportunity, aggressiveness, and speed.
ჰიუნდაის კონკურენტუნარიანი მარკეტინგული სტრატეგია ემყარება შესაძლებლობას, აგრესიულობას და სიჩქარეს.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Thus, Hyundai has the right competitive marketing strategy for its customers, the changing economy, and the competitive marketplace.
ამდენად, ცვალებადი ეკონომიკის ფონზე და კონკურენტული საბაზრო პირობებიდან გამომდინარე, ჰიუნდაიმ მომხმარებლებისათვის შეარჩია სწორი, კონკურენტუნარიანი მარკეტინგული სტრატეგია.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
In this chapter, we examine competitive marketing strategies—how companies analyze their competitors and develop successful, customer value-based strategies for building and maintaining profitable customer relationships.
ამ თავში ჩვენ შევისწავლით კონკურენტულ საბაზრო სტრატეგიებს, ანუ როგორ გააანალიზებენ კომპანიები თავიანთ კონკურენტებს და შეიმუშავებენ წარმატებულ, მყიდველებზე ორიენტირებულ სტრატეგიებს, რათა შექმნან და შეინარჩუნონ მომგებიანი ურთიერთობა მათთან.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
The second step is developing competitive marketing strategies that strongly position the company against competitors and give it the greatest possible competitive advantage.
მეორე ეტაპია კონკურენტუნარიანი მარკეტინგის სტრატეგიების შემუშავება, რომელთა მეშვეობითაც ხდება კომპანიის საფუძვლიანი პოზიციონირება, რაც მას ძლიერ კონკურენტუნარიან უპირატესობას ანიჭებს.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Having identified and evaluated its major competitors, the company now must design broad competitive marketing strategies by which it can gain competitive advantage through superior customer value.
ძირითადი კონკურენტების დადგენისა და შეფასების შემდეგ, კომპანიამ უნდა შეიმუშაოს კონკურენტუნარიანი მარკეტინგული სტრატეგიები, რომლებიც მას საშუალებას მისცემს, მოიპოვოს უპირატესობა კლიენტებისათვის შექმნილი უმაღლესი ფასეულობის მეშვეობით.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Many large firms develop formal competitive marketing strategies and implement them religiously.
მრავალი დიდი ფირმა ქმნის ოფიციალურ მარკეტინგულ სტრატეგიებს და მათ ინტენსიურად ახორციელებს.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
The bottom line is that there are many approaches to developing effective competitive marketing strategy.
მთავარია იმის გათვალისწინება, რომ ეფექტური კონკურენტუნარიანი მარკეტინგული სტრატეგიის განვითარების მრავალი მიდგომა არსებობს.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
With this in mind, we now look at the broad competitive marketing strategies companies can use.
შესაბამისად ამის გათვალისწინებით გადავხედავთ იმ ფართომასშტაბიან კონკურენტულ მარკეტინგულ სტრატეგიებს, რომელთა გამოყენებაც შეუძლიათ კომპანიებს.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Two marketing consultants, Michael Treacy and Fred Wiersema, offer a more customer-centered classification of competitive marketing strategies.
მარკეტინგის კონსულტანტები მაიკლ ტრეისი და ფრედ ვიერსემი გვთავაზობენ კონკურენტული მარკეტინგული სტრატეგიების უფრო მეტად კლიენტებზე ორიენტირებულ კლასიფიკაციას.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Whether a company is the market leader, challenger, follower, or nicher, it must watch its competitors closely and find the competitive marketing strategy that positions it most effectively.
არ აქვს მნიშვნელობა როგორი სახისაა კომპანია – ბაზრის ლიდერი, გამომწვევი, მიმდევარი თუ ნიშაზე მომუშავე, მან დაკვირვებით უნდა ადევნოს თვალყური კონკურენტებს და შეარჩიოს კონკურენტუნარიანი მარკეტინგული სტრატეგია, რომელიც მას საშუალებას მისცემს, ყველაზე ეფექტურად მოახდინოს პოზიციონირება.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
This chapter examined how firms analyze their competitors and design effective competitive marketing strategies.
აღნიშნულ თავში განვიხილეთ ის, თუ როგორ ახდენენ კომპანიები თავიანთი კონკურენტების ანალიზს და ქმნიან ეფექტურ კონკურენტულ მარკეტინგულ სტრატეგიებს.