ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
For consumer marketing, the major segmentation variables are geographic, demographic, psychographic, and behavioral.
სამომხმარებლო ბაზრის სეგმენტაციის ძირითადი ფაქტორებია — გეოგრაფიული, დემოგრაფიული, ფსიქოგრაფიული და ქცევითი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
In consumer marketing, the customer database might contain a customer’s geographic data (address, region), demographic data (e.g., age, income, family members, birthdays), psychographic data (activities, interests, and opinions), and buying behaviour (buying preferences and the recency, frequency, and monetary value [RFM] of past purchases).
სამომხმარებლო მარკეტინგში კლიენტების მონაცემთა ბაზა შესაძლოა შეიცავდეს მომხმარებლების გეოგრაფიულ (მისამართი, რეგიონი), დემოგრაფიულ (მაგ., ასაკი, შემოსავალი, ოჯახის წევრები, დაბადების დღეები), ფსიქოგრაფიულ მონაცემებს (საქმიანობა, ინტერესები და აზრები) და ყიდვის ქცევებს (რას ანიჭებს უპირატესობას და რამდენად ხშირად ყიდულობს გარკვეულ პროდუქტს, რა იყო ნაყიდი პროდუქციის ფულადი ღირებულება).