ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In only a few short years, consumer-generated marketing has increased exponentially.
სულ რამდენიმე წელია, რაც მომხმარებლის მიერ წარმოებული მარკეტინგი საგრძნობლად განვითარდა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
However, consumer-generated marketing is not without problems—just search “I hate (insert company name)” in any search engine!
თუმცა, მომხმარებლის მიერ წარმოებული მარკეტინგი პრობლემების გარეშე არ არსებობს უბრალოდ, საძიებო სიტყვად ჩაწერეთ „მე მძულს“ ... და კომპანიის სახელი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
2. Discuss the advantages and disadvantages of consumer-generated marketing.
2. განიხილეთ მომხმარებლის მიერ წარმოებული მარკეტინგის დადებითი და უარყოფითი მხარეები.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
The fourteenth edition contains new material on the continuing trend toward two-way interactions between customers and brands, including such topics as customer-managed relationships, crowdsourcing, and consumer-generated marketing.
მეთოთხმეტე გამოცემა მოიცავს ახალ მასალას იმ ტენდენციის შესახებ, რომელიც მომხმარებელსა და ბრენდს შორის ორმხრივ ურთიერთობაში გადადის, ისეთი საკითხების ჩათვლით, როგორებიცაა: მომხმარებელთა მიერ მართული ურთიერთობები, ხალხისმიერი რეკლამა და მომხმარებლის მიერ ნაწარმოები მარკეტინგი.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Today’s customers are giving as much as they get in the form of two-way relationships, a more active role in providing customer insights, crowdsourcing and shaping new products, consumer-generated marketing content, developing or passing along brand messages, interacting in customer communities, and other developments.
დღეს მომხმარებლები იმავეს იღებენ, რასაც გასცემენ ორმხრივი ურთიერთობების დამყარების სახით, მომხმარებელთა ანალიზისათვის კიდევ უფრო აქტიური როლის შესრულება, ინფორმაციის მოგროვება ხალხისგან და ახალი პროდუქციის შექმნა, მომხმარებლების მიერ გენერირებული მარკეტინგული მასალა, ბრენდის შესახებ შეტყობინებათა შექმნა ან გადაცემა, მომხმარებელთა საზოგადოებებში ჩართვა და სხვა სახის განვითარებები.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. მარკეტინგი პრაქტიკაში
The Dewmocracy consumer-generated marketing campaigns have produced successful new, customer-approved Mountain Dew flavors at very little cost (the brand didn’t spend a dollar on media throughout the process).
დიუმოქრასის მომხმარებლების წარმოებული მარკეტინგული კამპანიის წყალობით შეიქმნა მათ მიერ მოწონებული, ახალი, წარმატებული არომატები მცირე დანახარჯებით (ბრენდს ამ პროცესში ერთი დოლარიც კი არ დაუხარჯავს მედიასაშუალებებზე).