ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Marketers can obtain the needed information from internal data, marketing intelligence, and marketing research.
მარკეტოლოგები საჭირო ინფორმაციას მოიპოვებენ შიდა მონაცემთა ბაზების, მარკეტინგული დაზვერვისა და მარკეტინგული კვლევის მეშვეობით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
In collecting primary data, marketing researchers have a choice of two main research instruments: the questionnaire and mechanical devices.
პირველადი მონაცემების შეგროვებისას მკვლევრებს შეუძლიათ გამოიყენონ კვლევის ორი საშუალება — კითხვარი და მექანიკური ინსტრუმენტები.