ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Define marketing and describe the role of marketing in a competitive free enterprise economy.
• განსაზღვრონ მარკეტინგი და აღწერონ მარკეტინგის როლი კონკურენციული თავისუფალი მეწარმეობის ეკონომიკაში.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Hence, we define marketing as the process by which companies create value for customers and build strong customer relationships in order to capture value from customers in return.
ამრიგად, ჩვენ მარკეტინგს განვმარტავთ, როგორც პროცესს, რომლის დროსაც კომპანიები ქმნიან ფასეულობას მყიდველებისთვის და მათთან აყალიბებენ მჭიდრო ურთიერთობებს, რათა სანაცვლოდ მყიდველებისგან მიიღონ ის, რასაც თვითონ აფასებენ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
We define marketing management as the art and science of choosing target markets and building profitable relationships with them.
მარკეტინგის მართვას განვმარტავთ, როგორც ორგანიზაციის მიზნების მისაღწევად მიზნობრივ ბაზრებთან სარგებლიანი ურთიერთობის ჩამოყალიბებისა და შენარჩუნების ხელოვნებას და მეცნიერებას.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 1 Define marketing and outline the steps in the marketing process.
მიზანი 1 განსაზღვრეთ მარკეტინგი და აღწერეთ მარკეტინგული პროცესის საფეხურები.