ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In designing marketing plans, marketing management takes other company groups into account—groups such as top management, finance, research and development (R&D), purchasing, operations, and accounting.
მარკეტინგული გეგმის შედგენისას მარკეტინგის მენეჯერმა უნდა ითანამშრომლოს კომპანიაში არსებულ ისეთ ჯგუფებთან, როგორებიცაა: უმაღლესი მენეჯმენტი, ფინანსების, კვლევისა და განვითარების, შესყიდვების, წარმოებისა და ბუღალტერიის სამსახურები.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
A company must consider four special service characteristics when designing marketing programs: intangibility, inseparability, variability, and perishability.
კომპანიამ მარკეტინგული პროგრამების შექმნისას უნდა გაითვალისწინოს მომსახურებისთვის დამახასიათებელი ოთხი თვისება — არამატერიალურობა, განუყოფლობა, მრავალფეროვნება და მალფუჭებადობა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
In designing marketing channels, manufacturers struggle between what is ideal and what is practical.
მარკეტინგული არხების დაგეგმვის დროს მეწარმეები ყოველთვის კამათობენ იმაზე, რა არის იდეალური და რა პრაქტიკული.