ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Under this organization, different marketing activities are headed by a functional specialist—a sales manager, an advertising manager, a marketing research manager, a customer service manager, or a new product manager.
ასეთ სტრუქტურაში სხვადასხვა მარკეტინგულ საქმიანობას ხელმძღვანელობს ფუნქციური სპეციალისტი — გაყიდვების მენეჯერი, რეკლამის მენეჯერი, მარკეტინგული კვლევის მენეჯერი, მყიდველთა მომსახურების მენეჯერი ან ახალი პროდუქციის განვითარების მენეჯერი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Each group may require different marketing approaches.
თითოეულ ჯგუფს დასჭირდება სხვადასხვაგვარი მარკეტინგული მიდგომა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Some companies use age and life-cycle segmentation, offering different products or using different marketing approaches for different age and life-cycle groups.
ზოგიერთი კომპანია სეგმენტაციას ასაკისა და ოჯახის ცხოვრების ციკლის ფაზების მიხედვით ახდენს. ეს კი სხვადასხვა ასაკისა და ცხოვრების ციკლის ჯგუფებისათვის სხვადასხვა პროდუქტის შეთავაზებასა და განსხვავებული მარკეტინგული მიდგომის გამოყენებას გულისხმობს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Differentiable: The segments are conceptually distinguishable and respond differently to different marketing mix elements and programs.
დიფერენცირებადი - სეგმენტები კონცეპტუალურად გამორჩეული უნდა იყოს სხვა სეგმენტებისაგან და სხვადასხვა მარკეტინგული კომპლექსის ელემენტებსა და პროგრამებზე განსხვავებულად უნდა რეაგირებდნენ.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
In the second part of this chapter, you’ll see that every product passes through several life-cycle stages, and each stage poses new challenges requiring different marketing strategies and tactics.
თავის მეორე ნაწილში გაეცნობით ინფორმაციას იმის თაობაზე, რომ ყველა პროდუქტი არსებობის მანძილზე რამდენიმე ეტაპს გადის და თითოეულ ეტაპზე ახალ-ახალი გამოწვევები ხვდება, რომლებსაც სხვადასხვა მარკეტინგული სტრატეგია და ტაქტიკა სჭირდება.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The different stages of the PLC require different marketing strategies and tactics.
პროდუქტის ციკლის სხვადასხვა ეტაპი სხვადასხვა მარკეტინგულ სტრატეგიასა და ტაქტიკას მოითხოვოს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 11. ფასწარმოქმნის სტრატეგიები
Or the company may have different marketing objectives in various world markets, which require changes in pricing strategy.
ან კომპანიას სხვადასხვა მარკეტინგული მიზანი ამოძრავებდეს მსოფლიოს განსხვავებულ ბაზრებზე, რაც, თავის მხრივ, ცვლილებებს მოითხოვს ფასწარმოქმნის სტრატეგიაში.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Johnson & Johnson uses one marketing strategy for its leading brands in stable consumer markets, such as BAND-AID, Tylenol, Listerine, or J&J’s baby products, and a different marketing strategy for its high-tech health-care businesses and products, such as Monocryl surgical sutures or NeuFlex finger joint implants.
ჯონსონ & ჯონსონ იყენებს ერთ მარკეტინგულ სტრატეგიას მისი წამყვანი ბრენდებისათვის სტაბილურ სამომხმარებლო ბაზრებზე, როგორიცაა ბენდ-ეიდი, ტაილენოლი, ლისთერაინი ან ჯონსონ & ჯონსონის ბავშვის პროდუქტები, და მისი მაღალტექნოლოგიური სამედიცინო პროდუქტებისათვის, როგორიცაა მონოქრაილის ქირურგიული ჭრილობის შესაკერი ძაფი ან ნიუფლექსის თითის მყესის იმპლანტები.