ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურის და სპორტის სამინისტრო | პროფესიული განათლების რეფორმა, 2020 წლის ანგარიში
Development of mobile content in the field of digital marketing and vocational education has started.
დაწყებულია პორტალის შინაარსის დამუშავება ციფრული მარკეტინგისა და პროფესიული განათლების სპეციფიკის ჭრილში.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
We will explore the impact of digital marketing technologies in future chapters, especially Chapter 17.
ახალი ციფრული ეპოქის გავლენას უფრო დაწვრილებით წიგნის მომდევნო თავებში, განსაკუთრებით კი მე-17 თავში განვიხილავთ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
The fourteenth edition thoroughly explores the new technologies impacting marketing, from “Web 3.0” in Chapter 1 to new digital marketing and online technologies in Chapters 15 and 17 to the exploding use of online social networks and customer-generated marketing.
მე-14 გამოცემაში დეტალურადაა მოცემული, თუ როგორ ზეგავლენას ახდენს ახალი ტექნოლოგიები მარკეტინგზე, დაწყებული 1-ელ თავში მოცემული ვებ 3.0-ით და ახალი ციფრული მარკეტინგითა და ონლაინტექნოლოგიებით მე-15 და მე-17 თავებში, დასრულებული ონლაინსოციალური ქსელების მზარდი გამოყენებით და მომხმარებლების მიერ წარმოებული მარკეტინგით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
This edition provides revised and expanded discussions of new marketing technologies, from “Web 3.0” in Chapter 1 to “Webnography” research tools in Chapter 4 to neuromarketing in Chapter 5 and the dazzling new digital marketing and online technologies in Chapters 1, 15, and 17.
წინამდებარე გამოცემა უზრუნველყოფს ახალი მარკეტინგული ტექნოლოგიების შესახებ გადამუშავებულ და გავრცობილ განხილვებს: პირველ თავში – ვებ 3.0, მე-4 თავში ვებნოგრაფიის კვლევითი მექანიზმები, მე-5 თავში - ნეირომარკეტინგი და 1-ელ, მე-15 და მე-17 თავებში ახალი ციფრული მარკეტინგი და ონლაინტექნოლოგიები.