ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
The major forms of direct marketing—as shown in Figure 17.1—include personal selling, direct-mail marketing, catalogue marketing, telephone marketing, direct-response television (DRTV) marketing, kiosk marketing, new digital direct marketing technologies, and online marketing.
პირდაპირი მარკეტინგის ძირითადი ფორმები მოცემულია სურათზე 17.1. — იგი მოიცავს პერსონალურ გაყიდვებს, მარკეტინგს ტრადიციული ფოსტით, კატალოგებით, ტელეფონით, ჯიხურში, ავტომანქანებით, პირდაპირი რეაგირების ტელევიზიას, ახალი ციფრული მარკეტინგის ტექნოლოგიებს და ონლაინმარკეტინგს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct-Mail Marketing.
ფოსტით განხორციელებული პირდაპირი მარკეტინგი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct-mail marketing involves sending an offer, announcement, reminder, or other item to a person at a particular physical or virtual address.
ფოსტით განხორციელებული მარკეტინგი მოიცავს შეთავაზების, შეტყობინების, შეხსენებისა თუ სხვა მონაცემის გაგზავნას კონკრეტულ პირთან ჩვეულებრივ საფოსტო ან ვირტუალურ მისამართზე.