მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Our channel strategy is to use selective distribution, marketing Sonic smartphones through well-known stores and online retailers.
სონიკის მრავალფუნქციური ტელეფონების განაწილება მოხდება შერჩევითი დისტრიბუციის სტრატეგიით ცნობილ საცალო მაღაზიებსა და ინტერნეტ ცალობით მოვაჭრეთა მეშვეობით.