მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
In an administered VMS, leadership is assumed not through common ownership or contractual ties but through the size and power of one or a few dominant channel members.
ადმინისტრირებად ვმს-ში ხელმძღვანელობა ჩვეულებრივი საკუთრების ან ხელშეკრულებითი კავშირების საშუალებით კი არ ხორციელდება, არამედ განისაზღვრება არხის ერთი ან რამდენიმე დომინანტი წევრის სიდიდისა და ძალაუფლების მიხედვით.