მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
With Vistakon leading the way, J&J is now the dominant U.S. contact lens maker, while Bausch & Lomb lags in third place.
დღეს ვისთექოუნი წამყვანია ამ მიმართულებით, ხოლო ჯონსონ & ჯონსონი დომინირებს აშშ-ში, როგორც საკონტაქტო ლინზების მწარმოებელი, ბაუშ & ლომბი მესამე ადგილზეა.