მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
For example, Bayer HealthCare Pharmaceuticals worked with Concentric RX, a healthcare marketing agency, to create a role-playing simulation video game to train its sales force on a new drug marketing program.
მაგალითად, კომპანია ბაიერ ჰელსქეარ ფარმასეთი ქალსმა ჯანდაცვის მარკეტინგულ სააგენტოსთან, ქონსენთრიქერ-იქსთან თანამშრომლობით მოამზადა სიმულაციური ვიდეოთამაში, რომლის მეშვეობითაც შეძლებდა გაყიდვების პერსონალის გადამზადებას ახალი წამლების მარკეტინგულ აქტივობებში.