ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
U.S. companies now spend about $600 million a year on e-mail marketing, and spending will reach an estimated $2 billion by 2014.
აშშ-ის კომპანიები ელექტრონული ფოსტით მარკეტინგზე წელიწადში დაახლოებით 600 მილიონ აშშ დოლარს ხარჯავენ, 2014 წლისათვის ეს თანხა დაახლოებით 2 მილიარდამდე გაიზრდება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
To address these concerns, most legitimate marketers now practice permission-based e-mail marketing, sending e-mail pitches only to customers who “opt in”.
ამ პრობლემების დასაძლევად მრავალი ლეგიტიმური მარკეტოლოგი ნებართვის მიღებაზე დაფუძნებულ ელფოსტით მარკეტინგს ახორციელებს და ელექტრონულ შეტყობინებებს მხოლოდ იმ მომხმარებლებს უგზავნის, რომლებსაც მათი მიღება სურთ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
According to the DMA, e-mail marketing produces the greatest return on investment of all direct-marketing media.
პირდაპირი მარკეტინგის ასოციაციის თანახმად, მარკეტინგი ელექტრონული ფოსტით არაჩვეულებრივი ამონაგებია ინვესტიციიდან ყველა სხვა პირდაპირი მარკეტინგის საშუალებებს შორის.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Finally, e-mail marketing has become a fast-growing tool for both B-to-C and B-to-B marketers.
მარკეტინგი ელექტრონული შეტყობინებებით სწრაფად მზარდ მექანიზმად გადაიქცა როგორც ბი-თუ-სი, ისე ბი-თუ-ბი მარკეტოლოგებისათვის.