ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
The strengthening of the Bank's positions in the retail market and increase of sales were mainly due to the successful introduction of new products and effective marketing campaigns.
საცალო ბაზარზე პოზიციების გამყარება და გაყიდვების გაზრდა მნიშვნელოვნად განაპირობა წლის განმავლობაში ბანკის მიერ ახალი პროდუქტების წარმატებით დანერგვამ და ეფექტურმა მარკეტინგულმა კამპანიებმა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
An effective marketing program blends each marketing mix element into an integrated marketing program designed to achieve the company’s marketing objectives by delivering value to consumers.
ეფექტური მარკეტინგული პროგრამა მარკეტინგული კომპლექსის ყველა ელემენტს თავს უყრის კოორდინირებულ პროგრამაში, რომლის მიზანია მყიდველისათვის ფასეულობის მიწოდება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
To develop effective marketing strategies, you must first understand the environment in which marketing operates.
ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიების განვითარებისათვის, უპირველეს ყოვლისა, კარგად უნდა იცოდეთ ის გარემო, რომელშიც მარკეტინგი მუშაობს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Thus, companies must design effective marketing information systems that give managers the right information, in the right form, at the right time and help them to use this information to create customer value and stronger customer relationships.
ამრიგად, კომპანიებმა უნდა შექმნან ეფექტური მარკეტინგული ინფორმაციის სისტემები, რომელიც მენეჯერებს მიაწვდის შესატყვის ინფორმაციას სწორი ფორმით შესაბამის დროს, ეს კი მათ დაეხმარება შექმნან მყიდველთა ფასეულობა და ჩამოაყალიბონ მყიდველებთან კიდევ უფრო მჭიდრო ურთიერთობა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Steps in Developing Effective Marketing Communication.
ეფექტური მარკეტინგული კომუნიკაციის განვითარების ეტაპები.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Thus, in designing effective marketing communications, marketers must consider color and other seemingly unimportant details carefully.
ამდენად, ეფექტური მარკეტინგული კომუნიკაციის მომზადებისას, მარკეტოლოგებმა ყურადღება უნდა მიაქციონ ფერს და სხვა, ერთი შეხედვით, უმნიშვნელო დეტალებს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 3 Outline the communication process and the steps in developing effective marketing communications.
მიზანn 3 მოკლედ მიმოიხილეთ კომუნიკაციის პროცესი და ის ეტაპები, რომლებიც საჭიროა ეფექტური მარკეტინგული კომუნიკაციის საწარმოებლად.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
To plan effective marketing strategies, the company needs to find out all it can about its competitors.
ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიების დაგეგმვისთვის, კომპანიამ კონკურენტების შესახებ ყველანაირი ინფორმაცია უნდა მოიძიოს.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
To prepare an effective marketing strategy, a company must consider its competitors as well as its customers.
ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიის მოსამზადებლად კომპანიამ უნდა გაითვალისწინოს როგორც კონკურენტები, ისე მომხმარებლები.