ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
The company’s entire marketing program should support the chosen positioning strategy.
კომპანიის მთელმა მარკეტინგულმა პროგრამამ მხარი უნდა დაუჭიროს პოზიციონირების არჩეულ სტრატეგიას.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
This person heads up the company’s entire marketing operation and represents marketing on the company’s top management team.
დირექტორს ევალება, უხელმძღვანელოს კომპანიის მთლიან მარკეტინგს და წარმოადგინოს მასთან დაკავშირებული საკითხები კომპანიის აღმასრულებელ საბჭოში.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
It lets the company test the product and its entire marketing program—targeting and positioning strategy, advertising, distribution, pricing, branding and packaging, and budget levels.
ასე კომპანიას შეუძლია შეამოწმოს, რამდენად მისაღებია პროდუქტი და მისი სრული მარკეტინგული პროგრამა - სამიზნე და პოზიციონირების სტრატეგია, რეკლამა, დისტრიბუცია, ფასის დადება, ბრენდინგი, შეფუთვა და ბიუჯეტი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
As such, an individual firm’s success depends not only on how well it performs but also on how well its entire marketing channel competes with competitors’ channels.
ფირმის ინდივიდუალური წარმატება დამოკიდებულია არა მარტო იმაზე, რამდენად კარგად საქმიანობს, არამედ იმაზეც, მისი სრული სადისტრიბუციო არხი როგორ კონკურენციას უწევს კონკურენტთა სადისტრიბუციო არხებს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Shopper marketing involves focusing the entire marketing process—from product and brand development to logistics, promotion, and merchandising—toward turning shoppers into buyers at the point of sale.
საყიდლებზე მოსიარულეებზე გამიზნული მარკეტინგი გულისხმობს ყურადღების გამახვილებას მარკეტინგის სრულ პროცესზე — პროდუქტისა და ბრენდის განვითარებიდან, ლოგისტიკის, რეკლამა-სტიმულირებისა და ვაჭრობის ჩათვლით, რომლის საბოლოო მიზანია დამთვალიერებლები მყიდველებად აქციოს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
They recognize that their only reason for existence comes from adding value by increasing the efficiency and effectiveness of the entire marketing channel.
ისინი აცნობიერებენ, რომ გრძელვადიან პერიოდში, მათი არსებობის ერთადერთი პირობა ფასეულობის დამატება და მთლიანი მარკეტინგული არხის ეფექტურობის გაზრდაა.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
They recognize that, in the long run, their only reason for existence comes from adding value by increasing the efficiency and effectiveness of the entire marketing channel.
ისინი აღიარებენ, რომ გრძელვადიან პერსპექტივაში, თუ მათ ბაზარზე დარჩენა სურთ, უნდა გაზარდონ მთლიანი მარკეტინგული არხის ეფექტურობა.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Thus, although the promotion mix is the company’s primary communications activity, the entire marketing mix—promotion and product, price, and place—must be coordinated for greatest impact.
აქედან გამომდინარე, შესაძლოა მასტიმულირებელი კომპლექსი უმთავრესი იყოს კომპანიის საკომუნიკაციო საქმიანობაში, მაგრამ კომუნიკაციის უდიდესი გავლენის მისაღწევად საჭიროა სრული მარკეტინგული კომპლექსის – სტიმულირების, პროდუქტის, ფასისა და დისტრიბუციის კოორდინირება.