ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
A marketing budget of $50 million will be split 50–50 between a national media campaign and local event marketing.
მარკეტინგზე გამოყოფილი 50-მილიონიანი ბიუჯეტი შუაზე გაიყოფა ადგილობრივი მედიაკამპანიისა და ადგილობრივი ღონისძიებების მარკეტინგისთვის.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Finally, marketers can promote their brands through event marketing (or event sponsorships), by which they can create their own brand-marketing events or serve as sole or participating sponsors.
დაბოლოს, მარკეტოლოგებს შეუძლიათ საკუთარი ბრენდის რეკლამირება ღონისძიებათა მარკეტინგის (ან ღონისძიებათა სპონსორობის) მეშვეობით, რაც გულისხმობს საკუთარი მარკეტინგული ღონისძიებების მოწყობას ან სხვების მიერ მოწყობილი ღონისძიებების სრულ თანამონაწილე სპონსორობას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Event marketing is huge, and it may be the fastest-growing area of promotion, especially in tough economic times.
ღონისძიებათა მარკეტინგი უზარმაზარია და იგი ალბათ სარეკლამო კომპლექსის ყველაზე სწრაფად მზარდი მიმართულებაა, განსაკუთრებით, ეკონომიკური კრიზისის დროს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Event marketing can provide a less costly alternative to expensive TV commercials.
ღონისძიებათა მარკეტინგი ძვირად ღირებულ ტელერეკლამებთან შედარებით, იაფფასიანი ალტერნატივაა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
When it comes to event marketing, sports are in a league of their own.
სპორტში ღონისძიებათა მარკეტინგს საკუთარი ლიგა აქვს.