ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Finally, marketing analysis provides information and evaluations needed for all the other marketing activities.
დაბოლოს, მარკეტინგული ანალიზი მარკეტინგული საქმიანობის განვითარებისათვის საჭირო ინფორმაციისა და შესაძლებლობების უზრუნველყოფას ემსახურება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Finally, marketing research helps marketers learn more about their customers’ requirements, expectations, perceptions, and satisfaction levels.
დაბოლოს, მარკეტინგული კვლევა ეხმარება მარკეტოლოგებს უფრო მეტი გაიგონ მათი მყიდველების საჭიროებების, მოლოდინების, აღქმების და კმაყოფილების დონეების შესახებ.