ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე | ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2002 წლის 12 ივლისის დირექტივა
Traffic data used for marketing communications services or for the provision of value added services should also be erased or made anonymous after the provision of the service.
მარკეტინგული საკომუნიკაციო მომსახურებისთვის ან დამატებითი ღირებულების მომსახურების გაწევისთვის გამოყენებული შეტყობინებების მონაცემები ასევე უნდა წაიშალოს ან გახდეს ანონიმური მომსახურების მიწოდების შემდეგ.
2.
მედიასისტემების შედარება | მედიასისტემების პოლიტიკური კონტექსტი
Pilati, for example, makes these observations about the differences between the United States, where the use of media for marketing developed early and strongly, and Europe.
პილატი, მაგალითად, გვთავაზობს დაკვირვებას იმ განსხვავებებზე, რაც ევროპასა და შეერთებულ შტატებს შორის არსებობს, სადაც მედიის მარკეტინგის მიზნით გამოყენება ადრეულ ეტაპზე საკმაოდ მძლავრად განვითარდა.
3.
ხარისხის კონტროლის, აუდიტის, მიმოხილვის, სხვა მარწმუნებელი და დაკავშირებული მომსახურების საერთაშორისო დოკუმენტების ცნობარი | ტომი I, აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტი 260
For example, in a company where all directors are involved in managing the entity, some of those directors (e.g., one responsible for marketing) may be unaware of significant matters discussed with another director (e.g., one responsible for the preparation of the financial statements).
მაგალითად, კომპანიაში, სადაც ყველა დირექტორი მონაწილეობს სუბიექტის მართვაში, ზოგიერთი დირექტორისთვის (მაგალითად, მარკეტინგის დირექტორისთვის) შეიძლება ცნობილი არ იყოს სხვა დირექტორთან (მაგალითად, ფინანსური ანგარიშგების მომზადებაზე პასუხისმგებელ დირექტორთან) განხილული მნიშვნელოვანი საკითხები.
4.
სოციალური ცხოველი | თავი 5
“It’s not a matter of that,” says Landry, Philip Morris’s vice president for marketing.
„ამაში არ არის საქმე“ ამბობს ლანდრი, ფილიპ მორისის მარკეტინგის ვიცე პრეზიდენტი.
5.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი V, რასა
Gilroy’s argument urges the end of raciology, and yet his book, like others on African American culture in particular, leaves the reader with the sense that globalised societies and cultures are finding more and more ways to use race: as a niche for marketing, as a source of commodifiable.
გილროის არგუმენტი უბიძგებს რასიოლოგიის დასასრულს და აფროამერიკულ კულტურაზე სხვა ნაშრომების მსგავსად, ეს წიგნიც მკითხველს ისეთ წარმოდგენას უქმნის, თითქოს გლობალიზებული საზოგადოებები რასის გამოყენებისათვის სულ უფრო მეტ გზებს პოულობენ: როგორც თავშესაფარი მარკეტინგისთვის, როგორც საქონლის წყარო.
6.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი IX
Units make locally rational decisions (for example, marketers do what they think is best for marketing).
ერთეულები ადგილობრივად რაციონალურ გადაწყვეტილებებს იღებენ (მაგალითად, ბაზრის საკითხების სპეციალისტები აკეთებენ იმას, რაც უფრო მართებულად მიაჩნიათ მარკეტინგისთვის).
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
A sample is a segment of the population selected for marketing research to represent the population as a whole.
ამონაკრები არის პოპულაციის ერთი სეგმენტი, რომელიც შერჩეულია მთლიანი პოპულაციის წარმოსადგენად.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
For example, Walmart’s huge database provides deep insights for marketing decisions.
მაგალითად, ვოლმარტის მონაცემთა უდიდესი ბაზა მნიშვნელოვანი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მიღების საშუალებას იძლევა.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Such data can be obtained quickly and cheaply but often needs to be adapted for marketing decisions.
ასეთი ინფორმაციის მოპოვება შესაძლებელია სწრაფად და მცირე ხარჯებით, მაგრამ იგი ხშირად მარკეტინგულ გადაწყვეტილებებთან ადაპტირებას საჭიროებს.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Tourism Ireland, the agency responsible for marketing Irish tourism to the rest of the world, invites travelers to “Go where Ireland takes you”.
მარკეტინგული სააგენტო ტურიზმ ირლანდი, რომელსაც ევალება ირლანდიური ტურიზმის მარკეტინგი მთელ მსოფლიოში, ეპატიჟება მოგზაურებს „იქ, სადაც მათ ირლანდია წაიყვანს“.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანიის მაგალითი
In return for marketing rights, the group agreed to pay the inventor and patent holder, a retired rancher, a royalty fee for each trap sold.
მარკეტინგული უფლებების სანაცვლოდ, ჯგუფი შეთანხმდა, რომ გამომგონებელსა და პატენტის მფლობელს, პენსიაზე გასულ ფერმერს, ყოველი გაყიდული სათაგურიდან სალიცენზიო გადასახადს გადაუხდიდა.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Perhaps no other area of marketing is changing so profoundly as marketing communications, creating both exciting and anxious times for marketing communicators.
ალბათ ასე არსებითად მარკეტინგის არცერთი დარგი არ იცვლება, რაც მარკეტინგულ კომუნიკაციებს როგორც სასიამოვნო, ისე ამაღელვებელ მდგომარეობას უქმნის.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Marketers start planning well in advance of the implementation date to allow time for marketing research, thorough analysis, management review, and coordination between departments.
მარკეტოლოგები დიდი ხნით ადრე იწყებენ დაგეგმვას, რათა საკმარისი დრო ჰქონდეთ მარკეტინგული კვლევისათვის, ძირფესვიანი ანალიზისათვის, ხელმძღვანელების მიერ ამ გეგმის გადასახედად და დეპარტამენტებს შორის კოორდინაციისათვის.