ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
In fact, Ehrlich’s carefree packaging is as close as the company has come to formal marketing, unless you count the 20 guys that Ehrlich employs around the country to dress up in pirate costumes and hand out free bags of its chips at grocery stores.
პრინციპში, ერლიჩის უდარდელი შეფუთვა ძალიან ახლოა ოფიციალურ მარკეტინგთან, თუ არ ჩავთვლით იმ 20 ადამიანს, რომლებსაც ერლიჩი ქირაობს მთელი ქვეყნის მასშტაბით, აცმევს პირატების ფორმას და ავალებს მისი ჩიფსები უფასოდ დაარიგონ გასტრონომებში.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
They develop formal marketing strategies and adhere to them closely.
ისინი ავითარებენ ფორმალურ მარკეტინგულ სტრატეგიებს და მათ მკაცრად მიჰყვებიან.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Smaller businesses may create shorter or less formal marketing plans, whereas corporations frequently require highly structured marketing plans.
მცირე საწარმოებმა შესაძლოა წარმოადგინონ უფრო მოკლე ან ნაკლებად ოფიციალური მარკეტინგული გეგმები, ხოლო კორპორაციებს ხშირად სჭირდებათ უმაღლეს დონეზე ჩამოყალიბებული მარკეტინგული გეგმები.