ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
In fact, approaches to marketing strategy and practice often pass through three stages: entrepreneurial marketing, formulated marketing, and intrepreneurial marketing.
რეალურად, მარკეტინგული სტრატეგიისა და პრაქტიკის მიდგომები სამ ძირითად ეტაპს მოიცავს: სამეწარმეო მარკეტინგს, ჩამოყალიბებულ მარკეტინგს და ინოვაციურ მარკეტინგს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
• Formulated marketing: As small companies achieve success, they inevitably move toward more-formulated marketing.
ფორმულირებული მარკეტინგი: წარმატების მიღწევასთან ერთად, პატარა კომპანიები უფრო მეტად ფორმულირებული მარკეტინგისკენ იხრებიან.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
• Intrepreneurial marketing: Many large and mature companies get stuck in formulated marketing.
ინტრაპრენორული მარკეტინგი: მრავალი მსხვილი და კარგად დამკვიდრებული კომპანია ფორმულირებულ მარკეტინგში იჭედება.