ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
For example, many companies offer frequency marketing programs that reward customers who buy frequently or in large amounts.
მაგალითად, ბევრი კომპანია იყენებს მარკეტინგულ პროგრამებს, რომელთა მიხედვითაც ჯილდოვდება ყველა მყიდველი, ვინც კომპანიის პროდუქტს ხშირად ან დიდი რაოდენობით ყიდულობს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Examples include the various “frequency marketing programs” and loyalty cards that have mushroomed in recent years.
ამის მაგალითებია სხვადასხვა სიხშირის მარკეტინგული პროგრამები და ერთგულების ბარათები, რომლებიც სოკოებივით მომრავლდა ბოლო წლებში.