ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 3 Identify the key elements of a customer-driven marketing strategy and discuss the marketing management orientations that guide marketing strategy.
მიზანი 3 დაადგინეთ მყიდველებზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიის ძირითადი ელემენტები და განიხილეთ მარკეტინგული მართვის მიმართულებები, რომლების მარკეტინგულ სტრატეგიას უძღვის წინ.