მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მარკეტინგი პრაქტიკაში
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
The ambassadors generated lots of online buzz, all within the context of CocaCola’s broader “Open Happiness” marketing campaign.
ამ ელჩებმა საკმაოდ აქტიურად შეუწყვეს ხელი ონლაინრეჟიმში ინფორმაციის გაცვლა-გამოცვლას და ეს მოხდა კოკა-კოლას ყოვლისმომცველი „ღია ბედნიერების“ მარკეტინგული კამპანიის ფარგლებში.