მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
In building customer and partner relationships, they must harness marketing technology, take advantage of global opportunities, and ensure that they act in an ethical and socially responsible way.
მყიდველებთან და პარტნიორებთან ურთიერთობების შექმნაზე, მარკეტინგული ტექნოლოგიების გამოყენებასა და ეთიკურ-სოციალური პასუხისმგებლობით მოქმედებაზე.