ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Additional information analysis helps marketing managers apply the information and provides them with sophisticated statistical procedures and models from which to develop more rigorous findings.
დამატებითი ინფორმაციის ანალიზი ეხმარება მარკეტინგის მენეჯერებს, შესაბამისად გამოიყენონ ინფორმაცია და უზრუნველყოფს მათ კომპლექსური და დახვეწილი პროცედურებითა და მოდელებით, საიდანაც უფრო მნიშვნელოვან დასკვნებს გააკეთებენ.