კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი IV, ინტერნეტი და ტექნოკულტურა
ავტორი: ლუის კოჰენი
მთარგმნელი: უცნობია
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: კულტუროლოგია
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2005
თარგმნის წელი: 2009
His intimate knowledge of Hollywood marketing techniques, all made the site important as a space outside Hollywood’s own presentation of itself, and therefore a threat to the big studios.
ჰოლივუდის მარკეტინგული ტექნიკის კარგმა ცოდნამ, ყოველივე ამან ვებ-გვერდს მნიშვნელოვნება შესძინა, როგორც ჰოლივუდის მიერ საკუთარი თავის გარეთ წარმოჩენის საშუალებამ.