ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Describe the stages of the product life cycle (PLC) and how marketing strategies change during the PLC.
აღწერეთ პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის ეტაპები და როგორ იცვლება მარკეტინგული სტრატეგიები ამ ციკლის დროს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
This innovative customer-value framework is introduced at the start of Chapter 1 in a five-step marketing process model, which details how marketing creates customer value and captures value in return.
მომხმარებლის ღირებულების ამ ინოვაციურ ჩარჩოს მკითხველს ვაცნობთ პირველი თავის დასაწყისში ხუთეტაპიანი მარკეტინგული პროცესის მოდელის ფარგლებში, რომელიც დეტალურად აღწერს, როგორ ქმნის მარკეტინგი მომხმარებელთათვის ღირებულებას და საპასუხოდ თვითონაც იღებს ღირებულებას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
In this section, we examine how marketing strategy and practice are changing to take advantage of today’s Internet technologies.
წინამდებარე ნაწილში განვიხილავთ, როგორ იცვლება მარკეტინგული სტრატეგია და პრაქტიკა, რათა მაქსიმალურად ეფექტურად გამოიყენონ ინტერნეტტექნოლოგიები.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
But we have also seen how marketing creativity and passion in the strategies of many of the companies studied—whether small or large, new or mature—have helped to build and maintain success in the marketplace.
მაგრამ, ისიც დავინახეთ, მრავალი განხილული კომპანიის – დიდი თუ პატარის, ახალი თუ უკვე კარგად დამკვიდრებულის – მარკეტინგულმა კრეატიულობამ და მისწრაფებამ სტრატეგიის თვალსაზრისით როგორ შეუწყო ხელი მის წარმატებას ბაზარზე.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
First, it affects how marketing personnel work with each other and with other departments to deliver value and satisfy customers.
უპირველეს ყოვლისა, იგი ზეგავლენას ახდენს იმაზე, თუ როგორ თანამშრომლობენ მარკეტინგის განყოფილების მუშაკები ერთმანეთთან და სხვა განყოფილებებთან ფასეული პროდუქტის უზრუნველსაყოფად და მყიდველთა დასაკმაყოფილებლად.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Let’s look more closely at this concept to illustrate how marketing managers can better assess and defend their marketing strategies and programs.
მოდი, უფრო დაკვირვებით გადავხედოთ ამ ცნებას, რათა დაგანახოთ, როგორ შეუძლიათ მარკეტინგის მენეჯერებს უკეთესად შეაფასონ და დაიცვან თავიანთი მარკეტინგული სტრატეგიები და პროგრამები.