ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Analyze the role of the "four Ps of marketing" in marketing common products.
• გააანალიზეთ „მარკეტინგის ოთხი P-ს“ როლი ფართო მოხმარების პროდუქციის რეალიზაციისათვის.
2.
ჰარვარდის ბიზნეს სკოლა | საჰაერო ბრძოლა ევროპის გამო: რაიანეარი (C)
EasyJet invested a great deal in marketing, especially when launching a new route.
„იზი-ჯეტი“ დიდ თანხებს აბანდებდა მარკეტინგში, განსაკუთრებით ახალი მარშრუტის გახნსისას.
3.
ამერიკის საგარეო პოლიტიკა: არჩევნის დინამიკა 21-ე საუკუნეში | საკითხავი II ნაწილისათვის
Women farmers in particular would benefit from support and training in marketing products that women produce.
კერძოდ, ქალი ფერმერები მოგებული დარჩებიან მათივე მიერ წარმოებული პროდუქციის მარკეტინგში მხარდაჭერითა და ამ სფეროში გაწვრთნის შედეგად.
4.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი XVIII
Indeed, the company’s massive miscalculation led to one of the strangest serendipitous triumphs in marketing history.
სინამდვილეში, კომპანიის უზარმაზარმა არასწორმა გათვლებმა შედეგად მარკეტინგის ისტორიაში ერთ-ერთი ყველაზე უცნაური ბედნიერი შემთხვევითობით ტრიუმფი გამოიწვია.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Government agencies have also shown an increased interest in marketing.
მარკეტინგისადმი ასევე დიდ ინტერესს იჩენენ სამთავრობო სააგენტოებიც.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing costs also include the costs of product research and development, the costs of distributing products to buyers, and the costs of all the employees working in marketing.
მარკეტინგის ხარჯი ასევე მოიცავს პროდუქტის კვლევასა და განვითარებას, მყიდველთათვის პროდუქტების დისტრიბუციის საფასურს და მარკეტინგში მომუშავე ყველა მუშაკის ხელფასს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
What is the national average for five different jobs in marketing?
რა არის მარკეტინგში ხუთი სხვადასხვა პოზიციის ხელფასების საშუალო მაჩვენებელი?
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
To find the best marketing strategy and mix, the company engages in marketing analysis, planning, implementation, and control.
საუკეთესო მარკეტინგული სტრატეგიის ჩამოყალიბებისათვის კომპანია ჩაბმულია მარკეტინგული ანალიზის, დაგეგმვის, განხორციელებისა და კონტროლის საქმეში.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
It measures the profits generated by investments in marketing activities.
იგი ზომავს მარკეტინგულ აქტივობებში განხორციელებული ინვესტიციებიდან შემოსულ მოგებას.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
To find the best strategy and mix and to put them into action, the company engages in marketing analysis, planning, implementation, and control.
საუკეთესო სტრატეგიის ჩამოყალიბებისათვის კომპანია ჩართულია მარკეტინგული ანალიზის, დაგეგმვის, განხორციელებისა და კონტროლის პროცესებში.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Finally, we look at public policy and ethics issues in marketing research.
ბოლოს კი, ყურადღებას გავამახვილებთ მარკეტინგული კვლევის საზოგადოებრივ და ეთიკურ საკითხებზე.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Public Policy and Ethics in Marketing Research.
საჯარო პოლიტიკა და ეთიკა მარკეტინგული კვლევისას.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Two major public policy and ethics issues in marketing research are intrusions on consumer privacy and the misuse of research findings.
მარკეტინგული კვლევისას საჯარო პოლიტიკისა და ეთიკის ორი მთავარი პრობლემა არსებობს: მომხმარებელთა კონფიდენციალურობის ხელყოფა და კვლევის აღმოჩენების არასწორი გამოყენება.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
In marketing to women, Harley-Davidson is staying true to its tough, road-tested image.
ქალებისათვის განკუთვნილი პროდუქციის მარკეტინგისას ჰარლი-დევისონი საკუთარი იმიჯის ერთგულია.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
But like everything else in marketing, successful new-product development begins with a thorough understanding of what consumers need and value.
მაგრამ, როგორც სხვა ყველაფერი, მარკეტინგში წარმატებული პროდუქტის განვითარებაც იწყება იმით, რომ კომპანიამ კარგად უნდა გაიაზროს, რა საჭიროებები გააჩნიათ მომხმარებლებს/კლიენტებს და რა მიაჩნიათ მათ ღირებულად.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
He holds undergraduate and masters degrees in business from Wayne State University in Detroit, and he received his Ph.D. in marketing from Northwestern University.
მან ბაკალავრისა და მაგისტრის ხარისხები დეტროიტის ვეინის სახელმწიფო უნივერსიტეტში მიიღო, ხოლო ფილოსოფიის დოქტორის ხარისხი მარკეტინგში ნორთვესტერნის უნივერსიტეტში.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Situation descriptions and questions at the end of each chapter highlight important issues in marketing ethics.
სიტუაციური აღწერები და შეკითხვები თითოეული თავის ბოლოს ყურადღებას გვამახვილებინებს მარკეტინგული ეთიკის მნიშვნელოვან საკითხებზე;
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Each team includes a CBD manager and several CBD count executives (each responsible for a specific P&G product category), supported by specialists in marketing strategy, product development, operations, information systems, logistics, finance, and human resources.
ყოველ გუნდს ჰყავს თავისი სი-ბი-დი მენეჯერი და სი-ბი-დის ანგარიშგების რამდენიმე მენეჯერი (რომელთაგან თითოეულს პროქტერ & გემბელის კონკრეტული პროდუქტის კატეგორია აქვს ჩაბარებული), მათ ეხმარებიან მარკეტინგის სტრატეგიის, პროდუქტის განვითარების, წარმოების, ინფორმაციული სისტემების, ლოგისტიკის, ფინანსებისა და ადამიანის რესურსების მართვის სპეციალისტები.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 5 - Explain the role of ethics in marketing.
მიზან 5 - განმარტეთ ეთიკის როლი მარკეტინგში.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
We will invest heavily in marketing to create a memorable and distinctive brand image projecting innovation, quality, and value.
ჩვენ სერიოზულ ინვესტიციებს განვახორციელებთ მარკეტინგში იმისათვის, რომ შევქმნათ დასამახსოვრებელი და გამორჩეული ბრენდის იმიჯი, რომელიც გვთავაზობს ინოვაციას, ხარისხსა და ღირებულებას.