ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Such a person can help infuse marketing and sales with the common goal of creating value for customers to capture value in return.
ასეთი ადამიანი მარკეტინგსა და გაყიდვებს დაუსახავს მთავარ მიზანს - შექმნას ფასეულობა კლიენტებისათვის და საპასუხოდ იგივე მიიღოს მათგან.