ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
The next step is marketing strategy development, designing an initial marketing strategy for introducing this car to the market.
შემდეგი ეტაპია მარკეტინგული სტრატეგიის მომზადება, რომელიც გულისხმობს საწყისი მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნას ამ მანქანის ბაზარზე შესატანად.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Strong concepts proceed to marketing strategy development, in which an initial marketing strategy for the new product is developed from the product concept.
ძლიერი ცნებები შემდეგ გადადის მარკეტინგული სტრატეგიის განვითარების ეტაპზე, სადაც ხდება საწყისი მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება ახალი პროდუქტისათვის.