ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Just as mass production was the marketing principle of the twentieth century, interactive marketing is becoming a marketing principle for the twenty-first century.
თუ მე-20 საუკუნის წამყვანი მარკეტინგული პრინციპი იყო მასობრივი პროდუქცია, 21-ე საუკუნისათვის მთავარი ინდივიდუალური მარკეტინგია.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Figure 8.4 shows that service marketing also requires internal marketing and interactive marketing.
სურათზე 8.4 მოცემულია ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ მომსახურების მარკეტინგს ასევე ესაჭიროება შიდა და ინტერაქტიური მარკეტინგი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Interactive marketing means that service quality depends heavily on the quality of the buyer-seller interaction during the service encounter.
ინტერაქტიური მარკეტინგი ნიშნავს, რომ მომსახურების ხარისხი მნიშვნელოვნადაა დამოკიდებული მყიდველ-გამყიდველის ურთიერთობაზე მომსახურების დროს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Service marketers, therefore, have to master interactive marketing skills.
შესაბამისად მომსახურების მარკეტოლოგებმა უნდა დახვეწონ ინტერაქტიური მარკეტინგის უნარ-ჩვევები.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Thus, Schwab has mastered interactive marketing at all three levels—calls, clicks, and personal visits.
ამდენად, შვაბმა დახვეწა ინტერაქტიური მარკეტინგი სამივე დონეზე — სატელეფონო ზარებით, ელექტრონულად და პირადი ვიზიტებით.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Services marketing strategy calls not only for external marketing but also for internal marketing to motivate employees and interactive marketing to create service delivery skills among service providers.
მომსახურების მარკეტინგული სტრატეგია მოიცავს არა მარტო გარე, არამედ შიდა მარკეტინგსაც, რათა თანამშრომლების მოტივირება მოახდინოს და აგრეთვე ინტერაქტიურ მარკეტინგს, რათა მიმწოდებლების მომსახურების უნარ-ჩვევები გააუმჯობესოს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
For example, in an effort to build consumer confidence in shopping direct, the DMA—the largest association for businesses practicing direct, database, and interactive marketing, including nearly half of the Fortune 100 companies—launched a “Privacy Promise to American Consumers”.
მაგალითად, საყიდლების შეძენისას მომხმარებელთა ნდობის მოსაპოვებლად და განსამტკიცებლად, პირდაპირი მარკეტინგის ასოციაციამ (პმა) – რომელიც ყველაზე დიდი ასოციაციაა იმ კომპანიებისათვის, რომლებიც პირდაპირ, მონაცემთა ბაზებით და ინტერაქტიურ მარკეტინგს ეწევიან, ფორჩუნ 100-ის წევრ კომპანიათა დაახლოებით ნახევრის ჩათვლით, შემოიღო ე.წ. „საიდუმლოების შენახვის დაპირების დოკუმენტი ამერიკელი მომხმარებლებისათვის“.