ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
The boom in Internet marketing has created a new set of social and ethical issues.
ელექტრონული კომერციისა და ინტერნეტმარკეტინგის ბუმმა სოციალური და ეთიკური საკითხების ახალი წყება შექმნა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
“We even know when you’re gonna run out of shampoo, so we might as well send you an e-mail,” says Barneys director of Internet marketing.
„ჩვენ ისიც ვიცით, როდის გაგითავდებათ შამპუნი და, შესაბამის დროს შეგვიძლია ელექტრონული შეტყობინება გამოგიგზავნოთ“, ამბობს ბარნისის ინტერნეტ-მარკეტინგის დირექტორი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
For example, until recently, Dell sold directly to final consumers and business buyers only through its sophisticated phone and Internet marketing channel.
მაგალითად, დღემდე დელი პროდუქციას პირდაპირ ყიდდა საბოლოო მომხმარებელზე და ბიზნესმყიდველებზე მხოლოდ დახვეწილი სატელეფონო და ინტერნეტმარკეტინგული არხების მეშვეობით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct marketing continues to become more Web-oriented, and Internet marketing is claiming a fast-growing share of marketing spending and sales.
პირდაპირი მარკეტინგი კვლავაც ძირითადად ინტერნეტით ხორციელდება და ინტერნეტმარკეტინგზე ხარჯებისა და გაყიდვების უდიდესი წილი მოდის.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Internet marketing is a truly global medium that allows buyers and sellers to click from one country to another in seconds.
ინტერნეტმარკეტინგი ჭეშმარიტად გლობალური საშუალებაა, რომელიც მყიდველებსა და გამყიდველებს საშუალებას აძლევს, წამებში აღმოჩნდნენ ერთი ქვეყნიდან მეორეში.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Another Internet marketing concern is that of access by vulnerable or unauthorized groups.
ინტერნეტმარკეტინგის თვალსაზრისით კიდევ ერთი საშიშროებაა - საეჭვო ადამიანების მიერ ამა თუ იმ ინფორმაციაზე წვდომა.