მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
The brand and logo (Sonic’s distinctive yellow thunderbolt) will be displayed on the product and its packaging and reinforced by its prominence in the introductory marketing campaign.
ბრენდი და ემბლემა (სონიკის გამორჩეული ყვითელი ელვა) დაამშვენებენ პროდუქტს, შეფუთვას და თავდაპირველი მარკეტინგული კამპანიის დროს ამის კიდევ უფრო მეტად აფიშირება მოხდება.